onsdag 17 mars 2010

Långt ifrån tårar och ångest

Nu, när jag har fått ett par timmars sömn, känns nattens psykbryt ganska långt borta. Idag är jag glad, för på ovanvåningen spelar pappa musik, och han är pigg och glad. Mamma är i Göteborg för en sista koll av hennes hand. Det är rätt sjukt att hon har varit hemma ett helt halvår. När jag tänker på det så inser jag hur äckligt snabbt tiden verkligen går. Det är galet. Och min älskade lillasyster är i skolan, ordentlig som hon är. Och här sitter jag, uppkurad i min finaste Placebo-tröja, lagom nöjd för tillfället. Imorgon börjar min praktik, och det ska bli spännande. Jag tror det blir bra, för Sandra har i alla fall haft det bra.

Svimmelsvammel. Nu ska jag spela Sims och äta Noblesse. Visst är ni avundsjuka?

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. faktiskt väldigt avundsjuk. hade jag haft sims och kunnat äta noblesse hade jag minsann också gjort det!

    SvaraRadera