söndag 28 mars 2010

En timme mindre

Ikväll var det inte lika fint att jobba som det var igår. Det var kaos, både i kassan och driven, och när jag och Malin lyckats få ner antalet parkerade bilar till 7 tycket Christian att jag skulle gå på rast. Efter en rast på tio minuter sliter Malin upp dörren till personalrummet och ber på sina bara knän att jag ska komma in igen. Och det gjorde jag, såklart. Malin hade parkeringar upp över öronen, och bilarna bara rullade på. Efter mycket slit så fick vi bort allting, men efter en stund började det igen. Men, vi klarade även det utan några större missöden, men resten av min rast fick jag minsann inte se skymten av. Det gjorde inte mig så mycket, faktiskt.

Nu är det för övrigt sommartid som gäller. Fint på ett sätt, men det är för jävligt att man får sova en timme mindre...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar