fredag 19 mars 2010

Praktikdag 2

Andra dagen på praktiken är över, och jag är väldigt nöjd, trots att det ösregnade då jag kom till Helsingborg. Lisa jobbar ju hemifrån, så vi var hemma hos henne och satt och jobbade på hennes kontor. Jag visade henne lite bilder som jag har tagit, och hon tyckte väldigt mycket om dem som jag har tagit på Sanne (ni vet vilka jag menar, ni har sett dem. Anna vet i alla fall vilka jag menar). Därefter satt vi och jobbade separat, jag med bilder på min kära syster och Lisa med sitt. Jag fick gjort helt galet mycket, så jag är väldigt nöjd med min insats! Jag hade egentligen tänkt gå ut och fotografera idag, men eftersom vädret inte tillät det så fick det bli jobb id datorn idag. Fotograferandet får jag ta i nästa vecka, då vädret förhoppningsvis är bättre.

Så än så länge är min praktik riktigt bra, och jag tror att den kommer vara det tiden ut. Lisa ska lära mig lite trix i Photoshop nästa vecka, och så ska jag fixa till en portfolio som hon ska ge mig feedback på sen. Det känns som om det kommer bli en givande praktik för min del, halleluja!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. skrattade minsann till lite grann när jag läste om sannebilderna, för jag vet! *nickar nöjt*

    SvaraRadera