onsdag 3 mars 2010

Det går bra nu

Religionsprovet är nu gjort och jag har en känsla av att det gick bra. Hur bra vet jag dock inte än, men förhoppningsvis så vet jag det imorgon eller på fredag. Det var säkert tack vare de där fantastiska ostbullarna som jag klämde i mig innan provet! Eller så beror det bara på att jag faktiskt har pluggat... Men det låter ju roligare med teorin om ostbullarna, helt klart.

För övrigt är jag sinnessjukt avundsjuk (helt sjukt!) på Sophie och Daniel. De är uppe i Stockholm och praktiserar för vår lärare Emma, och ikväll ska de plåta La Roux på Berns. Jag vill dö lite. Inte så mycket för att de ska plåta dem, mest för att de över huvud taget får vara där. Jag hade kunnat döda lite för att få se dem live, utan tvekan. Så, Sophie och Daniel, detär bäst för er att ni njuter av det, annars blir jag tvungen att halshugga er när ni kommer hem!

Men jag ska inte vara bitter, för ikväll ska jag och Hugo på bio och se Alice in Wonderland, och innan dess ska vi äta på Vespa tillsammans med Ludvig. Det kommer bli en fin kväll, utan tvekan.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar