torsdag 4 mars 2010

Det började bra...

Vet ni vad? Jag fick MVG på religionsprovet! Helt fantastiskt! Min lärare Eva-Lotta talade om det för mig idag, och hon sa att jag hade skrivit ett fantastiskt bra prov och att det var ett solklart MVG. Jag är med andra ord väldigt nöjd!

Efter skolan vandrade jag och Albin runt på stan, och jag fick inhandlat två nya tröjor samt en snygg scarf (som Anna för övrigt är jättesur för att jag köpte bara för att hon hade tänkt köpa en likadan). Dock ska jag tillbaka och byta den ena utav tröjorna, för den var lite för stor. Ja, den var för stor, faktiskt. Oftast byter man ju kläder för att de är för små, men den här gången är det tvärtom. Sedan åkte vi hem till mig, där vi snart fick sällskap av Anna, Lukas och Mauritz. Vi har precis sett Upp, och efter det gick jag och kräktes i papperskorgen på toaletten. Jag mår, tyvärr, riktigt uselt för tillfället. Ont i magen, skakig och svag huvudvärk. Och så ovanpå det så har jag spytt. Det känns inte särskilt kul, speciellt inte eftersom jag har så fina vänner på besök. Men jag hoppas de förstår, och det tror jag faktiskt att de gör.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar