tisdag 2 mars 2010

Jag ska konvertera till buddhist!

Albin kallar mig för mobbare. Det värsta med det är att jag vet inte om han är seriös eller om han bara driver med mig. Vilket som så är det inte särskilt roligt...

Hur som helst så är jag hemma idag. Somnade med migrän igår och vaknade upp i samma tillstånd, så det fick bli till att stanna hemma idag. Jag har dock fått gjort en hel del; pluggat religion i cirka 2 timmar, monterat ihop min nya sänglampa och jag har dessuton lyckats få i mig frukost. Starkt jobbat av mig, om jag får säga det själv. Det kommer dock bli mer pluggande under dagens gång, både av religion och matte. Otroligt spännande! Något som är ännu mer spännande är att ikväll så ska min älskade Mr.Muffin (eller Hitler, som övriga familjen kallar honom numera pågrund av hans elaka beteende) kastreras. Jag ser fram emot det, hur ondskefullt det än låter.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar