tisdag 23 mars 2010

Jag vill inte dö på en ledig dag

Den här natten har varit lite av en mardröm. Jag mådde så dåligt så jag trodde jag skulle dö, eller i alla fall hamna i koma eller liknande. Mitt huvud var redo att explodera, det var som en tickande bomb, jag kunde inte andas genom näsan, hela kroppen värkte, jag hade ont i öronen och som pricken över i så hostade jag i princip lungorna ur mig. Desperat tryckte jag i mig hostmedicin, magnecyl och acetylsystein, men inget av det tyckte hjälpa. Därför låg jag och såg på Dexter/läste till klockan två på natten. Sedan fick jag nog, släckte lampan och somnade i ren protest.

Idag mår jag inte mycket bättre, så jag är glad att jag är "ledig". Fotograferingen med Sanne kommer ändå bli av, hon ska bara komma hem från skolan först sedan ska vi ut och leka. Tills dess ska jag kurera mig med diverse piller och brustabletter. Heja den medicinska utvecklingen!

take care / s.pehrson

1 kommentar: