onsdag 31 mars 2010

Charlie bit me

Jag är hemma. Jag är trött i kroppen men för övrigt så är jag förvånansvärt pigg, så därför har jag planerat att städa hela natten. Yes, ni läste rätt; städa. Tro mig, det behövs verkligen, och jag kan lika gärna vara uppe hela natten igen eftersom jag imorgon ska jobba min allra första och allra sista stängning. Ytterst spännande. Något annat som är väldigt spännande är min blåsa (numera ett stort sår egentligen) mitt i handen. Hardcore gamer, det är jag det. Det gör ont och jag är lite gnällig på grund av det. Dumt.

För övrigt så är Mauritz en fin vän. Han ordnade en autograf från Charlie Bewley åt mig (som spelar Demitri i New Moon) när han var i Malmö på den där sci-fi mässan. Visserligen har han ingen direkt stor roll, men snygg är han! Ni kan ju ignorera att jag ser ut som ett besatt fan på bilden. Jag har inte sovit ordentligt på x antal nätter, då ser man ut sådär...

take care / s.pehrson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar