lördag 6 mars 2010

Med ett leende på läpparna

Det blev lite drama inatt, tyvärr. Jag vet inte om det är jag som är boven i dramat eller hur pass förbannade folk är på mig, men jag hoppas att de i alla fall vet om att jag absolut inte har velat såra någon. Att sedan folk snackar en jävla massa skit eller pratar om sådan de inte borde prata om, det är en helt annan sak.

Idag var det back to Donken som gällde! Det var första gången jag jobbade på tre veckor, och första gången jag inte behövde vara värdinna på typ 100 år. Det var underbart att få stå i ettan, ta emot bilar, blåsa ballonger, vika Happy Meal, diska, tömma tacken... Rena himmelriket! Och att jag började klockan 10 (vilket fär mig är ganska tidigt) märkte jag knappt. Jag var pigg som en mört och jag riktigt njöt av att jobba. Det är så det ska vara!

Ikväll ska jag och Lukas ha Pirates of the Caribbean-maraton. Det kommer bli mysigt, och eftersom jag har typ ett ton choklad liggandes lite här och var så lär vi inte sakna tjockismat. Min lördag är räddad!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar