fredag 25 december 2009

Dagen efter julafton är alltid lite patetisk

Det är inte ofta jag sover till klockan tre på eftermiddagen, men idag gjorde jag minsann det, och det var välbehövt. Visserligen gick jag inte tills sängs förrän vid fem i morse, så att jag sov till klockan tre är väl inget konstigt egentligen. På de knappt tre timmar jag har varit vaken har jag inte gjort mycket. Jag har spelat lite The Sims och städat lite, och det är väl i princip allt. Mauritz är, om jag förstod honom rätt, på väg hit, och bara för det var jag tvungen att plocka ner min enorma New Moon pappgrej, för som vi alla vet så avskyr Mauritz allt som har med Twilight att göra. Om jag sedan kommer ställa upp den innan nyår är en ganska bra fråga, men förmodligen så låter jag den vara nere tills hela nyårsgrejen är över. För säkerhets skull liksom...

Imorgon kommer Hugo hit, för han hade tydligen inget bättre för sig. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt, men vi kommer säkert på något spännande. På söndag ska vi enligt honom dricka lite Jäger och sådär, och ja, det har jag ingenting emot. Någon som är sugen på att hälsa på hemma hos mig på söndag? I så fall så är det bara att höra av sig!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar