söndag 20 december 2009

Jag är kanske inte lika vacker som Snövit, men jag har i alla fall mina sju dvärgar

Efter att ha botat min baksmälla med The Sims 3, fiskgratäng, godis och pizza så bestämde jag mig för att gå ut och fotografera lite. Det är ju faktiskt inte särskilt kallt ute, det är riktigt mysigt. Och så blir det så tyst när det är snö ute, det är helt otroligt. Bilderna blev väl sådär, jag får ge mig ut en runda då det är ljust också, för korta slutartider är inte att rekommendera i detta mörker.

För övrigt så har onlinepizza.se räddat mig ännu en gång. Det är en helt fantastisk uppfinning, så pass fantastisk så man skulle kunna tro att det var jag som kom på det. Nu är det ju dock inte det, men om ni vill så kan ni ju låtsas.

Imorgon lämnar Lukas Skåneland och mig för att åka till sin mormor utanför Stockholm. En vecka utan Lukas, det är inte helt lätt. Jag får dränka mina sorger i jobb, vänner och snö, då går det säkert bra. Och på tal om jobb så ska jag jobba imorgon, en dag då jag egentligen skulle varit ledig. Den här gången är det dock mitt eget fel, men fyra timmar av min dyrbara tid kan jag faktiskt offra känner jag. Därefter ska jag nog dejta Markus, om allt går som planerat.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar