söndag 6 december 2009

Kaka i stället för RedBull

Jag är trött... fruktansvärt trött faktiskt. En hel helg med lan och sena nätter och så en heldag på Donken, det tar på krafterna. Och nu blev jag arg också, för jag kom nyss på att jag glömde min RedBull på jobb. RedBull-bilen var ju där idag, och så glömmer jag den på jobb! Nu står den där i tvåan, eller så har Malin druckit upp den... Jag hade behövt den nu.

Det var härligt att jobba idag, tro det eller ej. Jag tror det kan bero på att jag var sysselsatt hela tiden och inte hann tänka längre än ett par minuter framåt, jag hann inte tänka på vad som händer i veckan eller allt jag har att göra, jag hann egentligen bara tänka på den beställningen jag tog emot eller vilken beställning som skulle packas ihop till vilken bil. Och så hade vi en new guy idag, Emma. Henne har jag visserligen träffat ett par gånger förut, eftersom hon är en kompis till Jenny, så för mig var hon ju inget nytt ansikte i mer än jobbsammanhang. Hon var jätteduktig, och trots att hon stod i kassan och det var en del att göra så psykade hon inte ihop som en del andra har gjort, så cred till Emma för det! Och en sak till; jag fick gå hem I TID, trots att det var Markus som körde skift! Helt galet, jag är fortfarande i chocktillstånd!

Lukas sitter och ljuger om att han har choklad, vilket jag vet inte är sant. Det är fult att ljuga om en sådan sak, speciellt för en person som är besatt av choklad. Och nu berättar han att han hade hittat en massa gamla bilder på mig på sin gamla dator... Jag är rädd nu. Jag ska äta en kaka och bli orädd.

take care / s.pehrson

1 kommentar: