onsdag 23 december 2009

Den trillade i golvet och dog

Ikväll höjde jag julpeppen ett par steg genom att duktigt heja på Sanne då hon klädde granen samt göra julgodis med Sofie. Jag och Sofie var riktigt duktiga, och det resulterade i chokladdränkta cornflakes som smakade underbart! Sofie gick hem vid halv ett och då pallrade jag mig in i duschen för att duscha av mig lite obehag inför alla dagar då jag måste jobba under lovet. Jag som trodde att en del av tiderna hade löst sig, men nej, sådan tur ska jag ju inte ha...

Från en tråkig sak till en annan; min externa hårddisk är död. Jag vet inte om det beror på att Sanne råkade tappa den i golvet, men sedan dess har den vägrat fungera. Datorn reagerar inte då jag kopplar in den, vilket gäller både min laptop och stationära. Förstår ni vad detta innebär? På den hårddisken har jag tusentals bilder, tusentals minnen som kommer orsaka en enorm, mental död hos mig om de försvinner. Bilder, minnen, musik, 800 spänn rätt åt helvete. Jag är allt annat än nöjd just nu, så därför ska jag sova, eller spela The Sims, jag kan inte bestämma mig.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. jag vet hur du mår, först crashade min förra dator och jag trodde jag skulle dö, men sen fick jag tillbaka allt och la de på en extern hårddisk. sen ett tag senare råkade jag trycka på något och allt försvann, och då hade vi bytat dator. då dog jag ännu mer. fast jag fick tillbaka de mesta, i alla fall alla bilder. dock hade inget hade rätt namn och de va bara kaos. men de gjorde faktiskt inget.

    SvaraRadera