söndag 27 december 2009

Nyårspeppen är igång!

Svar på Albins kommentar: Ja, det var den tröjan Mauritz visade på HM, den som han trodde att Lukas skulle gå igång på. Tänkte att jag skulle testa den teorin!

Min kväll har varit supermysig! Jag spenderade den tillsammans med Linda och Markus, precis som jag skrev i mitt förra inlägg, och vi började så smått med att se lite CSI Miami tillsammans med mina kära föräldrar. Efter att sett klart disc 2 lämnade vi min familj och isolerade oss nere på mitt rum, där vi så smått planerade lite inför nyår. Nu när vi pratade om det så blev jag så grymt taggad, och om det blir minst lika bra som jag hoppas på så kommer jag vara lycklig 2010 ut. Enligt mina "beräkningar" så kommer vi bli närmare 30 pers, vilket känns... lagom. Nu ska jag bara beta av alla arbetsdagar fram till nyår, sen smäller det! Dock måste jag försöka bli av med mitt pass på nyårsdagen, för det känns inte som om jag kommer vilja jobba då. Dessutom så sa jag att jag inte kunde jobba under nyårshelgen, vilket för mig inte innebär bara nyårsafton, utan även nyårsdagen, så imorgon ska jag klaga lite och se om jag kan lösa det på något sätt. Håll tummarna för mig!

Nu måste jag sova. Jag ska jobba imorgon, och jag tror jag börjar 12... En snabb koll på McTime innan sängen är nog en bra idé!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar