fredag 11 december 2009

Edward Cullen is in my room!

Jag har ju glömt att berätta vad jag fick i onsdags av Jennys sambo Henrik, skäms på mig! Han kom till skolan och lämnade en affisch från New Moon samt de där stora kartongversionerna som de har på biograferna. Han gjorde min dag när jag fick dem, och ännu bättre blev det när jag kom upp med det i klassrummet. En del förstod ingenting, en del var avundsjuka och en del tyckte att jag var helt dum i huvudet. Jag håller mig till fakta... jag är galen.

Så ett stort tack till Henrik!

take care / s.pehron


PS. Jag kan ju tala om att 1. jag har egentligen inte plats för kartonggrejen, den är ju 2 meter hög till att börja med... och 2. varje gång jag kommer ner för trappan skriker jag högt och tror att det står någon i hörnan, en inbrottstjuv förslagsvis. Jag undrar hur lång tid det tar att vänja sig vid att man har 3 personer i kartong på sitt rum? Och Albin, om du läser det här; jag vet att du är avundsjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar