måndag 28 december 2009

Super Smulan goes ledig!

Fram tills nu så har jag befunnit mig i standby för Donkens del, men nu, gott folk, är jag officiellt ledig! Danne ringde, frågade om jag kunde jobba, jag sa att ja, det kunde jag bara det inte handlade om ikväll. Han tänkte, frågade hur länge jag kunde jobba, jag svarade att jag kunde jobba till fyra, fem om det verkligen behövdes. Han tänkte lite till och sa sedan att det var chill, jag behövde inte komma. Sedan satte han upp mig på kölistan till ledighet på nyårsdagen, en lista som enligt honom är ganska lång, så chansen att jag får ledigt är ganska liten, men man kan ju hoppas. Dessutom så är jag Super Smulan, så det löser sig förmodligen bara därför. Super Smulan är för övrigt Dannes nya nickname på mig, bara för att jag är så bra.

Så, idag står det städning över hela mitt schema, eller i alla fall tills Lukas behagar komma hem. Han kommer hem idag! Idag! Idag! Jag tycker det är på tiden, för det är inte helt okej att lämna mig ensam i en hel vecka, jag behöver lite kärlek. Nu när jag tänker efter behöver mitt rum också lite kärlek, så jag tror jag ska ägna mig helt och fullt åt det nu ett par timmar!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar