tisdag 15 december 2009

Inställda lektioner

Migränen har inte gett med sig än, men trots det så tänkte jag att jag skulle gå till skolan efter lunch för att vara med på den sista lektionen. Dock visar det sig att engelskalektionen, som är den sista för dagen, är inställd eftersom Anna är sjuk, så jag behövde inte gå dit alls. Det känns tråkigt, faktiskt. Men jag måste ändå dit vid fyra, för då slutar Albin och då är det bio som gäller.

Nu ska jag följa med mamma ut på äventyr. Egentligen ska jag bara följa med henne till torget för att hämta mina piercingar som äntligen har kommit. Jag kaske inte har berättat att jag för två veckor sedan tappade kulan till en utav ringarna som jag har i läppen, och jag kunde inte hitta den. Jag fick alltså beställa en ny ring, och nu har den kommit. Jag är nöjd!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar