torsdag 10 december 2009

Modefoto, bra grejer!

Efter alldeles för lite sömn så var jag inte alltför pepp på att åka till skolan redan vid åtta, men väl på plats så kändes det lite bättre. Idag var det ju modefoto som gällde, och det var riktigt, riktigt roligt. Modellerna, Filippa och Shelley var assnygga och galet duktiga, så det var grymt att fotografera dem. Bilder kommer så fort jag redigerat, vilket kan ta lite tid, men håll ut! Vi blev under tiden intervjuade av ett par ettor, som tydligen håller på med något projekt om de olika profilerna här på skolan. De var duktiga, jag är imponerad över dem, och jag är imponerad över mig själv som lyckades svara på frågorna utan att säga något helt crazy. För det är ju annars väldigt typiskt mig...

När fotograferingen var över så tog jag och Anna med oss Shelley för att köpa mat. Det fick bli chinabox, vi kunde inte komma på något bättre, för kebab är verkligen uteslutet, likaså McDonald's. Det var trevligt, vi åt, pratade och lyssnade på Shelleys spännande historier. Nu är jag dock så mätt så jag skulle kunna rulla fram i ett helt år. Det är vidrigt.

På schemat nu står redigering, så det ska jag ägna mig åt den tid som är kvar av dagen.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar