fredag 11 december 2009

Migränen lurar bakom ögonen, men jag snurrar vidare och låtsas att problemen inte finns

MVG på dokumentärfotouppgiften. Jag är glad! Visserligen är det väl lite min systers förtjänst också, det var ju trots allt hon som skrev en text och sedan läste in den till bildspelet. Så tack Sanne!

På bussen till skolan så fick jag sällskap utav halva spelklassen, som haft idrott på Victoriastadion. "Vad fin du är idag Sara". Komplimanger på morgonen är bland det bästa som finns, utan tvekan.

Idag blir det lite av varje på fotolektionerna. Praktiksökning, jobba med fotoresan och liknande. Jag är inte pepp på praktik, jag vill köra Headshot hela nästa termin! Nåväl, det får väl räcka med att vi får ha det som eget arbete i Foto C.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar