lördag 5 december 2009

En säkerhetsnål, lite alkohol och ett värmeljus

Jag så sinnessjukt mätt, jag har nog aldrig varit såhär mätt i hela mitt liv. Fondue äter man inte alltför ofta, men då man väl äter det då äter man för flera år framöver. Lite vin till maten och sen var jag lite snurrig i huvudet, så när jag skulle pierca Per i örat så blev jag svimfärdig och kallsvettades. Men det gick bra ändå, och nu har Per en tjusig ring i vänster öra. Cred till mig som tryckte igenom den där förbannade säkerhetsnålen genom hans sega öra. Visserligen så har jag gjort det förr, dels på andra men även 7 stycken på mig själv. Jag är ganska erfaren, med andra ord. Jag funderar på att göra ett par till på mig själv, men problemet är ju, som alltid då det gäller piercingar, McDonald's. Jag får väl tejpa över det eller något...

Nu ska vi se Alice i Underlandet och tjocka oss. Livet är bra för tillfället, och jag vill egentligen inte att helgen ska ta slut. Imorgon kommer jag ha ångest igen, det vet jag, och jag ser inte fram emot det.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar