torsdag 3 december 2009

Dokumentärt, min käre Watson

Idag har vi flextid från skolan för att vi ska kunna fotografera och göra klart våra bildspel till dokumentärfotouppgiften. Jag kommer förmodligen inte bli klar... I alla fall är det så det känns för tillfället. Jag har fem av femton bilder, bilder som jag visserligen är ganska nöjd med, men det fattas ju tio bilder. Och så ska man göra ett bildspel med tillhörande ljud. Jag suckar inombords och önskar att livet vore lättare.

Anna tvingade mig att springa runt som en dåre på ett övergångsställe innan idag. Jag såg med allra största sannolikhet riktigt dum ut, så tack Anna för att du fick mig att skämma ut mig offentligt, alltid lika roligt! Lite synd bara att det inte blev någon användbar bild för Annas del...

take care / s.pehrson
En utav femton bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar