fredag 18 december 2009

Jag hann njuta av jullovet i ett par timmar, sen tog McDonald's njutningen ifrån mig

Just nu så hatar jag personen som har lagt schemat på Donken. Inte nästa vecka, men nästa vecka igen, jobbar jag varenda, jävla dag förutom nyårsafton. Förlåt, men jag vill nog ha lite jullov också? Det är Lundaspelens fel, och jag kunde inte hata den där jävla turneringen mer än jag gör just nu. Hur vill de att jag ska kunna jobba på nyårsdagen och dessutom börja redan klockan 12? Jag kommer komma dit och kräkas på dem, på allt och alla, så får de skylla sig själva. För de tror väl inte att jag tänker vara nykter på självaste nyårsafton, för i så fall kan de dra dit pepparn växer. Just nu känns det inte alls lika roligt att ha jullov längre, och det känns inte alls som att det här lovet kommer kunna ägnas åt att ladda batterierna.

Förbannade Donken.

take care / s.pehrson

1 kommentar: