lördag 12 december 2009

McDonald's är stället för dig som känner dig lite dummare än alla andra

En dag på Donken, och den har inte varit mer annorlunda än alla de föregående dagar som jag har spenderat på just Donken. Kassa blandat med driven, helt okej. Lyckades med skiftmålet att ligga under 45 sekunder i kassan, jag tror att jag hamnade på 36 eller liknande. Tonnie var i alla fall nöjd. På rasten så frågade Danne chans på mig... jag sa kanske. Då tyckte han att jag skulle fråga min mamma, för han vet att han ligger bra till hos henne. Skämtåsido så var det hela ett missförstånd, och jag kan ju tillägga att det var Tonnies fel.

"Hur många bitar är det i ett niopack nuggets?". Bra fråga, men jag tror att det ska vara åtta... Jag hoppas att personen som frågade skämdes när han inså
g vad det verkligen var han frågade. Jag älskar idioterna som kommer till Donken, de förgyller mina arbetspass.

Nu ska jag gå och duscha och göra mig allmänt snygg (vilket är i princip omöjligt), för klockan 23.59 ska jag och Lukas på bio. Tre förhandsvisningar av hemliga filmer, det kommer bli fantastiskt. Dock lär jag vara ganska död när det är slut, vilket lär bli närmare 6 på morgonen. Men det är värt det, det är jag säker på.

take care / s.pehrson


Mitt Donken-jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar