måndag 14 december 2009

En snigel i rullstol

Jag är hemma från skolan, vilket inte känns helt okej, men jag hade nog inte klarat av att vara där med tanke på vilken fruktansvärd migrän jag har. Och så mår jag illa och har halsbränna. Det är inte direkt vad jag har önskat mig i julklapp om man säger så...

Jag vet inte riktigt hur jag ska spendera all den tid som jag har nu när jag är hemma. Jag har så mycket jag ska göra, men det är så pass mycket att jag inte riktigt vet hur jag ska prioritera. Dessutom är klockan redan tre på eftermiddagen, vilket får mig att inse att jag har sovit bort hela dagen, utan att det har hjälpt mot migränen. Jag tror jag ska börja så smått på en portfolio faktiskt, det är på tiden. Och så ska jag försöka skärpa till mig och inte säga en massa konstiga saker till Albin över MSN. Exempelvis så har jag yrat om att jag ska åka rullstol i stället för på ett flak på min student. Han trodde att det kunde bli kul. Jo tac
k, det kan nog bli riktigt kul!

take care / s.pehrson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar