fredag 21 maj 2010

Hejdå foto, jag kommer sakna dig

Idag är sista dagen på foto. Det är sorgligt, faktiskt. Vi har hittils bara hört på en redovisning och städat studion, och för tillfället sitter vi och skriver utvärderingar och förbereder en spellista inför låtintrotävlingen som vi ska ha senare. Det ryktas även om att det ska bjudas på tårta, och det, mina damer och herrar, är bra grejer!

Jag måste säga att det har varit fantastiskt att få gå foto och fått ha Emma som lärare. Jag har utvecklats helt enormt mycket när det gäller foto. Från att näst intill inte vetat ett smack och i princip tvivlat på om foto faktiskt var rätt, till att ha startat ett eget företag (tillsammans med världens bästa kompanjon bör tilläggas) och gå ut med MVG i alla tre kurserna. Det är mer än vad jag vågade hoppas på då jag började i höstas. Och trots att det har varit tufft emellanåt så har det varit värt det. Men nu är det slut, och det är tråkigt på så många sät
t. Men helt slut är det inte, förstås. Två veckor i USA väntar, och det kommer bli galet bra.

Så, tack Emma för det här året, det har varit grymt, och jag är dig evigt tacksam för så mycket.

take care / s.pehrson



Här har ni beviset; MVG i alla tre kurser. Heja mig!

3 kommentarer:

  1. HELT GALET. Jag kommer sakna att i samma klass som dig, och Anna och Sandra. men som sagt, vi kanske träffas på skolan, men de återstår att se, skolan är ju så stor! och snart kommer vi har varit i usa, sen börjar vi trean och sen dör vi, typ.

    SvaraRadera
  2. vaddå Kanske träffas på skolan? vavava? D:

    hihi bästa kompanjon <3

    SvaraRadera
  3. Kommer Sakna vår klass! Men vi avslutar det bra med en resa till USA! :D Here we come!

    /Sandra O

    SvaraRadera