måndag 10 maj 2010

Slut

Det här är så jävla barnsligt så jag finner knappt ord. Att behöva föra den här diskussionen över en blogg; det är patetiskt. Men det verkar vara så vi kommunicerar på riktigt numera. Och att jag inte borde sagt en del saker för att det gör ont för en del att höra, det kanske är sant. Men hur ofta tänker ni er för innan ni börjar prata om droger och självmord? Aldrig, eller hur? Trots att det gör så in i helvetes jävla ont inne i mig varje gång de orden ens kommer på tal. Ni är inte så jävla perfekta ni heller, ingen är det. Alla gör misstag, och alla har rätt till att göra misstag, och jag står för mina. Jag står för det jag har sagt, även om det kanske sårade någon, men anledningen till att jag sa det var för att jag själv var sårad.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar