tisdag 18 maj 2010

Sorry matte, men det här fungerar inte...

Om jag inte lyckades fixa G på nationella provet i matte b (som för övrigt ägde rum idag) så är jag så illa tvungen att läsa om hela kursen i trean, så för mitt eget välbefinnande hoppas jag innerligt att jag klarade det där förbannade provet. Min kommentar på skolans intranät från min mattelärare lyder "Har inte lämnat in något material jag kan bedöma. Allt hänger på nationella." samt en prognos som stadigt säger IG. Jag förstår inte hur jag har lyckats vara sjuk varenda gång vi har haft matteprov. Jag kanske ska ta det som ett ordentligt tecken på att jag och matte inte är menade för varandra?

Jag har aldrig förut i hela mitt liv varit såhär utmattad, varken mentalt eller kroppsligt. Jag har ont i hela kroppen, jag har haft en stadig migrän sedan i lördagskväll (som trots alla kemikalier jag proppar i mig vägrar att försvinna) och jag har absolut noll motivation eller ork till någonting. Jag somnade på bussen hem från skolan idag, vilket aldrig någonsin har hänt förut. Det är läskigt. Jag måste ta en paus. Från allt. Nu.

take care / s.pehrson

2 kommentarer:

  1. That's awesome :D Sen köpte Sonia också en tröja som jag kan ha så det blir liksom två wohoow :)

    SvaraRadera
  2. fin blogg, det är fråge stund hos linsstyle.blogg.se kolla inn och fråga vad du vill ;)

    SvaraRadera