onsdag 19 maj 2010

Nästa vecka åker vi

Jag har försökt mig på någon slags inledning till packandet till USA-resan. Det gick sådär. Jag fick ihop en kort men ack så viktig lista över kläder jag ska ha med mig, sedan orkade jag inte mer. Bara att rota i garderoben var fruktansvärt utmattande. Jag tvärdäckade i soffan innan, och när mamma väckte mig trodde jag på fullt allvar att jag legat där hela natten och att det nu var morgon. Migränen biter sig kvar, lite värre för varje timme som går. Jag är körd.

Jag önskar för övrigt att jag kunde följa med Jenny och de andra till Bulgarien i sommar. Det hade varit underbart. Men det får bli nästa år, för jag har varken pengar eller semester till det som det ser ut nu. Tråkigt som fan, men sant.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar