lördag 29 maj 2010

Snart snart snart

Nu är packningen näst intill färdig, och nu börjar jag så smått inse att det är på riktigt. Imorgon smäller det, och det är helt sjukt. Jag har växlat pengar, jag har inhandlat det som behövs och jag har sagt adjö till både Donken och vänner. Om drygt 6 timmar påbörjar jag min resa. Galet!

Något annat som kan kallas galet är gårdagens arbetspass. Vi sålde plus i princip hela dagen, och det kändes. Jag var helt mör i kroppen när jag kom hem, och därav den dåliga uppdateringen. När sedan en 94:a spydde i matsalen kände jag att min sista energi rann ur mig. Då ville jag dö lite. Han var rätt full, stackaren. Men det var mest synd om Monique som fick torka upp det, faktiskt.

Nu ska jag avsluta min packning, dubbelkolla allting och sedan bara låta tiden gå. Nästa gång ni läser ett nytt inlägg här är jag i USA. Visst är ni avundsjuka?

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Sara sara sara ha de så fint i USA, ni kommer nog få en undebar resa, hälsa de andra tevliga som ska med) så lär vi ses i sommar, fint:)

    SvaraRadera