tisdag 11 maj 2010

Johan, det var Sannes fel!

Klockan kvart över åtta i morse bestämde min kära syster sig för att hon var i desperat behov av en kajalpenna. Och vad gör hon då? Jo, hon öppnar dörren ner till mitt rum, fyller lungorna med luft och skriker allt vad hon kan att jag har minsann stulit hennes kajalpenna. Huruvida det är sant eller inte har jag faktiskt ingen aning om, men eftersom jag har haft samma kajalpenna i x antal månader tycker jag att det är rätt intressant att hon börjat sakna den först nu. Så, efter det brutala uppvaknandet lyckades jag somna om med en plötslig och väldigt intensiv migrän, som fick mig att bryta mitt löfte till Johan. Det blev med andra ord ingen matte idag. Bättre lycka imorgon, för då har jag förhoppningsvis ingen gormande lillasyster i trappan...

Så, nu ska jag snart få i mig lite mat, för ikväll ska det minsann jobbas. Jag skulle börjat sju egentligen, men eftersom Jenny helt enkelt inte kan leva utan mig så ska jag börja fyra i stället. Bra grejer! En annan bra grej är att Lukas kom hit vid halv två inatt. Han är bäst i världen.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Hahahaha shit jag kan verkligen se&höra det framför mig hur sanne bara stormar ner och skriker xD Måste påpeka det för henne imorrn, för hon nämnde det inte idag inte.

    SvaraRadera