lördag 15 maj 2010

Trafikgalningar, nej tack!

För övrigt så undrar jag vilken jävla idiot som bestämmer sig för att köra omkull en stackars människa på moped (människan i det här fallet är min fina vän Jenny) och sedan bara försvinna? En del människor borde inte få ha körkort, en del ännu mindre vistas ute i samhället. Nog för att Jenny klarade sig undan med lindrigare skador, men det kunde gått förbannat illa. Om jag någonsin får tag i idioten som gjorde det så ska jag lära honom hur man kör bil. Inte för att jag har en jävla aning om hur man kör bil, men jag är övertygad om att jag kör bättre än den fjanten.

Så nu tycker jag att alla ska tycka synd om världens bästa Jenny, och även om mig som inte får jobba med henne imorgon som det var sagt från början. Bilistjävel, du har förstört hela mitt arbetspass!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Men åh shit så mysigt ändå att ha dem i en liten bok... Det ska jag fan göra när jag tröttnar på att ha dem på väggen ^^

    SvaraRadera