lördag 15 maj 2010

Suprise!

Så, vad gjorde jag då igår? Jo, jag var hemma hos min käre vän Ludvig, där det hade anordnats en överraskningsfest för allas vår favoritfisk Fredrik. Han kom dit i tron om att det skulle vara en lugn filmkväll med ett par polare, men när han kliver in genom dörren så står alla hans närmaste vänner där och skriker. Hans min var obetalbar. Det var väldigt fint, faktiskt. Resten av kvällen var väldigt trevlig. Jag blev full och glad och dansade till skitmusik precis som jag brukar göra. När jag kom hem minns jag inte, men jag minns att jag träffade två klasskompisar från högstadiet på bussen. De hade en hel papperspåse med öl, vilket förvånade mig eftersom när jag gick i nian aldrig trodde att jag skulle se dem i sällskap med alkohol. Fel av mig! När jag kom hem åt jag nudlar och kollade på Harry Potter i tio minuter, sedan somnade jag.

take care / s.pehrson


Sofie och jag (i Davids solglasögon) är ascoola. Bilden är för övrigt tagen av Joakim, mycket viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar