måndag 17 maj 2010

Instabilt

För jävligt. Så kan man beskriva hur jag mår för tillfället. Jag åkte till skolan vid lunch, åt mat på skolan eftersom vi denna vecka inte kommer serveras mat på Tengan på grund av karnevalen, pratade lite om McFusk på mediakommunikationen och sedan dog jag totalt. Jag bara la av. Under hela svenskan satt jag och stirrade in i en vägg, och det enda jag kommer ihåg från lektionen är när Lukas mobil ringde. När lektionen sedan tog slut var det inget jag noterade, jag satt kvar, och när jag sedan märkte det så somnade jag på bänken. Vaknade till, tog bussen till jobb med gråten i halsen och med en migrän som hotade att ta kål på mig. Jag är väldigt glad att Åsa tog mina sista två timmar så att jag kunde gå hem vid åtta i stället för tio, för jag var helt borta. När jag skulle göra milkshake kunde jag inte hålla i muggen för jag skakade så mycket, så all milkshake hamnade utanför. Bra jobbat, verkligen. Jag är nog rätt sliten, verkar det som.

Imorgon är det nationellt prov i matte. Suveränt med tanke på hur jag mår. Dock har jag inga som helst förväntningar på min prestation. Jag gör det mest för att Johan ska se hur jävla dålig jag är så att han kan gå med på att jag ska få läsa om skiten i trean. Men det hade ju visserligen varit rätt roligt om jag lyckades sätta ett G... Men oddsen är rätt små eftersom jag fattas typ halva kursen. Det får går som det går.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar