måndag 10 maj 2010

Svar på tal

Jag visste att jag aldrig skulle skrivit det, det visste jag hela tiden, men alla har vi rätt att skriva vad vi känner innerst inne, och det var det jag gjorde. Och om jag minns rätt så pekade jag aldrig ut någon, så därför vet jag inte om jag förtjänar allt som du, eller kanske fler, har skrivit. Folk spyr gång på gång ur sig hur dåligt det mår, men jag får inte ens skriva hur dåligt jag mår av att folk omkring mig mår dåligt? Logiken där är för mig inte särskilt tydlig. Och att folk sprang och gömde sig när jag behövde dem, det behöver inte vara just dig jag menar. Men jag var ensam då, jävligt ensam, vilket väldigt få verkar ha förstått.

Så det här, det svider minst lika mycket som du tycker att det jag skrev gjorde.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. givetvis har du rätt att skriva vad du känner. givetvis får du skriva precis hur dåligt du mår av att alla mår piss. men om du inte menar att alla sprang och gömde sig behöver du inte skriva att alla gjorde det. om du inte menar att vi inte "tar tag i det" eller "gör något åt saken" behöver du inte säga så. för det gör jävligt ont att höra.

    SvaraRadera