lördag 8 maj 2010

Terror på Elm Street

Som jag skrev för en stund sedan så tog Emma med oss på midnattsbio efter konserten, och den enda filmen som gick var Terror på Elm Street (inte klassikern, utan den nya remaken med bland annat Kella Lutz från Twilight). Den höll på att ta livet av oss alla. Jag har inte sett originalet, shame on me, men om den är ens hälften så skrämmande som den här så tror jag att jag står över. Jag vet inte hur många gånger vi hoppade flera meter upp i luften eller kvävde ett skrik. Det var rätt sjukt. Den var inte läskig på ett psykologiskt sätt, för här gick det bara ut på överraskningstekniken. Trots att man hela tiden var beredd på att någonting skulle hända så blev man fan ta mig lika rädd varje gång. Ack ja, om man önskar sig en hjärtattack så är det här definitivt ett smidigt sätt att skaffa sig en på!

take care / s.pehrson


1 kommentar:

  1. "Ack ja, om man önskar sig en hjärtattack så här definitivt smidigt sätt att skaffa sig en på!" haha ibland är du så himla klockren :D

    SvaraRadera