söndag 23 maj 2010

Lördag 22 Maj

Som alltså var igår. Vad gjorde jag då? Jo, först jobbade jag en kort sväng, men det vet ni förmodligen redan. Sedan bar det av mot Jenny och sedan vidare till Malmö och Emma, där det blev lite fördrinkar i solen. Helt otroligt väder var det för övrigt igår! Vid sex började vi dra oss mot bussen, och trots att Emma lyckats se fel på avgångstiden så kom vi iväg och snart befann vi oss på en trädgårdsfest hemma hos människor som jag aldrig träffat förut. De var dock väldigt trevliga, men överlag så var festen ganska seg. Men, precis som vanligt, lyckades jag få i mig för mycket av alldeles för många olika alkoholhaltiga drycker, så till slut blev jag tvungen att stoppa fingrarna i halsen och få upp en del utav det. Då bestämde jag och Jenny oss för att dra oss in till Lund, och på väg till bussen fick jag en ordentlig uppläxning av Jenny. Den handlade dock inte om mitt drickande, men vad den handlade om får stanna mellan mig och Jenny. Men det kändes väldigt bra, och jag är förbannat glad över att jag har min älskade Jenny. Väl inne i stan mötte jaag upp med Lukas och senare även Linda och Gabriel. Ungefär en timme och en pizza senare hoppade jag på bussen mot mitt älskade Norra Fäladen, och jag ska vara jävligt glad att jag kom på bussen över huvud taget. Den var smockfull, och från och med det att jag och typ 100 andra hoppat på så stannade inte bussen för att släppa på fler, för det fann helt enkelt inte plats. Galet, I tell you!

När jag så äntligen kom hem samtalade jag lite snabbt med min käre far, upptäckte ett enormt, mystiskt blåmärke på mitt smalben (jag har helt ärligt inte en susni
ng om hur det kom dit...!) och sedan däckade jag. Fin dag med fina människor måste jag säga!

take care / s.pehrson


Mina fina vänner och kollegor; Jenny och Emma



Jenny och jag, snygga som vanligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar