torsdag 20 maj 2010

Sommar och sol

Efter skolan och dagens fotoredovisning (som jag och Anna för övrigt klarade fint, för vi är bäst i världen) hade jag en mysig eftermiddag på stan tillsammans med Sophie, Ulrika och Linda. I den stekande solen gick vi runt i Lund bland alla människor som nu letat sig fram ur sina hålor efter den långa vintern, och det kändes väldigt, väldigt bra. Jag passade även på att unna mig själv lite shopping, som belöning för det godkända matteprovet samt den mycket väl godkända läsloggen (som trots att den var mer än ett halvår försenad togs emot med jubel och fina ord av David). Det blev tre linnen, som kommer få följa med mig till USA, samt ett par väldigt tjusiga ringar. Det fick även bli en glass, för det var så illa tvunget i det vackra vädret. Med andra ord har jag haft en synnerligen bra eftermiddag, och kvällen har inte varit helt fel den heller. Jag och Lukas tog oss tid att prata igenom gårdagens kaos, och det är nu löst till 90%. Det känns bra. Han är finast i världen, vilket även mina vänner är. Jag känner mig galet lyckligt lottad som har alla dessa människor, det är nästan så att man fäller en tår bara för att de är så jävla bra.

take care / s.pehrson


Sophie


Ulrika


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar