fredag 14 maj 2010

Hemlighetsmakeri

Min enda sovmorgon denna vecka förgylldes av 2 högljudda samtal från fröken Jenny Lindahl (dock hörde jag inte dem, för jag ov som en sten) samt ett sms som otroligt nog lyckades väcka mig ur min koma. Då var klockan åtta, och det var bara att pallra sig till jobb. Jag stämplade in tjugo i nio, och därefter flöt allt på ganska smidigt. Min chef var gullig och sa att jag fick äta gratis idag eftersom jag ställde upp på min lediga dag. "Det är det minsta jag kan göra" sa hon. Det tyckte jag var fint, då känns det uppskattat att man kommer inte och jobbar. Som sagt, resten av dagen var rätt lugn. Jag fick gå hem 40 minuter tidigare, även det rätt fint.

Nu, mina damer och herrar, ska jag piffa till mig, för ikväll ska jag minsann... nej, förresten. Det kan jag inte skriva här. Jag har tystnadsplikt om det fram tills imorgon, så först då får ni veta vad jag haft för mig ikväll. Spännande, eller hur?

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar