torsdag 6 maj 2010

Man kanske skulle ta och bli frisör?

Idag fick jag frukost på sängen. O'boy och mackor med nutella, kan det blir bättre? Jag har världens bästa pojkvän! Och han har för övrigt hittat en ny, jätteduktig frisör! Hon heter Sara och ser precis ut som mig och... ja, det är jag. Jag gick loss på hans hår igår med en kökssax och jag lyckades åstadkomma ett riktigt konstverk, om inte mästerverk till och med. Hög på självfötroende gick jag sedan över till min egen lugg, och även den blev kalasbra, något som till och med ett par lärare har talat om för mig såhär dagen efter. Nöjd är bara förnamnet!

Det kommer bli en ganska lång skoldag idag. Normalt sett går vi ju till halv fem, men jag kommer vara kvar här ett par timmar till eftersom vi ska ha infomöte om USA-resan tillsammans med föräldrarna. Det kommer bli spännande, Emma har tydligen gjort en fin presentation av alla hotell och resmål och så vidare. Drygt tre veckor kvar!

Och ja, just det; min tå gör ont som fan. Nu ska jag leta upp Sophie och Anna som har sprungit iväg med min laptop och mina nycklar. För tillfället är nycklarna viktigast, för jag vill komma åt kakorna som gömmer sig i mitt skåp...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar