söndag 16 maj 2010

Utsliten om något

Jag orkar knappt berätta om min dag på jobbet. Jag är sliten till max kan jag berätta. Denna veckan har varit extrem. Skola och jobb, varje dag, inte en dag ledigt och dåligt med sömn. Jag har mått bättre. Förhoppningsvis blir nästa vecka inte fullt så intensiv. Jag jobbar tre dagar som det ser ut nu, men om jag känner mig själv (och Donken) rätt, så lär det bli mer. Jag ser i alla fall fram emot torsdag, för då ska jag fika med Ulrika, Sophie och Linda, och på fredag ska jag förhoppningsvis ut och svänga mina lurviga tillsammans med Jenny och Co. Och på tisdag blir det förmodligen en fotografering med Headshot. Fint. Jag saknar Headshot och Anna så mycket så det gör lite ont i mig. Nu blev jag blödig. Förlåt.

Fick för övrigt lite information om min morbrors fru. Stackaren är totalt utbränd. Hon har minnesluckor på flera timmar, kan knappt röra sig från soffan till köket, kan inte köra bil, kan inte läsa... Ingenting. Hon är helt förstörd. Det är skrämmande vad som kan hända om man stressar och jobbar för mycket. Finns nog en del av oss som borde tänka på det...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar