lördag 22 maj 2010

Lördagar ska inte börja med sniglar

Det var riktigt kämpigt att ta sig ur sängen i morse klockan kvart över sju, det kan ni skriva upp. Och att sedan gå till jobb, det var minst lika kämpigt. Inte för att jag inte tycker om att gå, för det gör jag, men ack så trött jag var. Det kändes som om benen skulle gå av vid knäna, och vart jag än gick så såg jag sniglar, vilket inte gjorde saken bättre. För er som inte vet så är jag löjligt rädd för sniglar. Under en biologilektion på högstadiet började jag gråta för att min lärare hade med sig sniglar. Inte coolt. Och för bara någon dag sedan när jag skulle gå till bussen var jag tvungen att slänga min macka med mjukost på, som var min frukost, bara för att jag såg en snigel. Inte coolt. Det var dock coolt att jobba idag. Köket med Tonnie och Jelena, bra grejer. Inte alltför mycket att göra heller, även det bra grejer.

Nu ska jag fixa till mig lite, för ikväll ska det partjas med Jenny och Emma på någon random trädgårdsfest. Så, om någon av er skulle få ett konstigt sms eller två, förlåt mig.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. omg omg omg jag har också snigelfobi! det är fruktansvärt, och de börjar komma fram nu :(

    SvaraRadera