tisdag 11 maj 2010

Jag ska aldrig mer lita på Combon, aldrig!

Idag fick jag psykbryt på jobb. Det var rätt jobbigt med den där helvetesrushen mellan halv nio och tio. Det var även rätt jobbigt när milkshakemaskinen började jävlas med mig och till en början inte alls ville göra milkshake, och sedan spottar den ut en hel jävla milkshake... på mina byxor. Gästerna i kassan lär ha fått sig ett gott skratt när jag svor åt maskinen som gud glömde. Combojävel. En del gäster blev sura över att de fick vänta, en del tyckte synd om mig som sprang som en skållad råtta. Jag tyckte synd om dem allihopa. Jag måste ha sett för jävlig ut. Annars var det en bra dag på jobb, tro det eller ej!

Jag vet inte vad jag ska göra nu; läsa, städa eller typ... dö lite? Eller kanske åka ner till Lukas i stan. Hans syster är i Frankrike med hela sitt hushåll så Lukas bor där under tiden som de är borta. Tar hand om katterna och liknande. Det är bud på att åka dit. Nära till skolan blir det ju också! Ska ringa och kolla om det är okej...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar