onsdag 2 september 2009

Ännu en lång dag, del 2

Ett 17-21 pass stod på schemat idag, och det gick väldigt, väldigt fort! Jag stod i tvåan, vilket kändes bra eftersom jag har min verifiering på söndag, och jag var grym om jag får säga det själv! När vi hade som mest att göra, både i kassan och driven, kommer Zacke, Hugo och Ludvig. De skrattade lite åt mig, men jag tror i själva verket att de var lite avundsjuka på min snygga donkenskjorta. När Hugo hade betalat i kassan så sa han till Monique att "ge växeln till Sara", så jag fick hela tre kronor av Hugo! De ligger nu tryggt i min spargris, tillsammans med en massa malar och dammråttor. Den där spargrisen är inte alltför välgödd, med andra ord...


Kvällen gick som sagt snabbt, och väldigt bra för min del. Jag har nu kommit på ett par saker som jag måste finslipa när jag står i tvåan. Till exempel så måste jag bli bättre på att ge ut kvitto till bilarna, vilket inte alltid är så lätt när man står inför en fullsmockad skärm, men det ska jag lära mig så småningom. Det är precis som Jenny sa; det är bara detaljer som ska slipas!


Nu hetsar Jenny mig om att del två måste bli klar, så jag avrundar med att tala om att jag snart ska se på Män som hatar kvinnor, samt kränga ett par kakor!


take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar