måndag 7 september 2009

Det blir bättre

Min syster har fallit för grupptrycket; hon har skaffat Facebook. Dock ser det lite skumt ut på min profil under kategorin "syskon", eftersom Sanne bestämt stavar vårt efternamn som Pärsson, i stället för Pehrson, som jag stavar det. Men vi är släkt, oavsett stavningen på efternamnet.

Jag har lyckats vara ganska effektiv idag, trots mitt tillstånd. Jag har städat, precis som jag lovade mig själv att göra. Jag är dock inte hundra procent klar än, det är mycket finlir kvar, typ dmmsugning och allmän damming av hela rummet. Jag förstår inte hur så mycket damm kan rymmas i ett enda rum, det är helt sinnesjukt egentligen! Hur som helst, jag har dessutom spelat The Sims 2, något som jag inte har gjort på hur länge som helst, och jag hade nästan glömt hur roligt det är. Nu babblar jag, förlåt...

Jenny, jag är glad att du finns kvar, jag tror inte att jag skulle klara av att gå till jobb och veta att du inte skulle vara där, att du inte skulle komma tillbaka. Jag tror på dig, och jag är inte ensam om det, vare sig du tror det eller inte.

Nu ska jag försöka sära på min syster och pappa. De är inne i en hetsig diskussion angående film... Ingen av dem vet någonting.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar