torsdag 24 september 2009

Praktik i Ljungbyhed?

Jag är tillbaka i skolan, och det känns hur bra som helst. I och för sig så är det foto idag, och då känns det alltid bra. Vi började med en genomgång nere i studion, och jag är sjukt taggad inför min grupps fotografering där nere, det kommer bli galet roligt! Jag tror att vi ska ner dit inom en timmes tid eller liknande, så för tillfället sitter jag och panikmailar diverse bildbyråer och fotografer angående praktikplats. Det känns än så länge ganska hopplöst. Jag har skickat två mail, och jag bör minst skicka en miljon till för att chansen för ett ja ska öka. Jag mailade en bildbyrå i Ljungbyhed, där min mormor och morfar bor, och det hade varit kul att få en plats där, för då hade jag kunnat på hos mormor och morfar under veckorna. Jag är ju inte där så ofta, så då hade jag kunnat passa på att att ta igen en massa förlorad tid med dem. Babbel babbel, jag ska återgå till mitt patetiska mailande!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar