fredag 25 september 2009

Redigering till max!

För tillfället sitter jag och redigerar bort finnar från Mauritz ansikte. Det är bilderna från studion som ska fixas till, och det går bra, jag är i princip färdig. Jag ska dessutom försöka tigga till mig ett par av bilderna på mig som Anna tog igår, där ska väl finnas någon som är lämplig för allmänheten att se...

Ikväll ska jag jobba, faktiskt. Det var någon okänd från jobb som smsade mig i onsdags och frågade om jag kunde hoppa in redan klockan fyra, men det fick ändras till klockan fem med tanke på att jag har skola till halv fem. Så 17-21 it is, det ska bli spännande, Kani som kör skift ju!

Jag har fortfarande inte fått svar angående praktikplats... Det har i och för sig bara gått ganska exakt ett dygn, så jag borde inte bry mig. De svarar, förr eller senare. De svarar med ett stort nej.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar