fredag 18 september 2009

Tystnad i mitt eget lilla helvete

Ni förstår inte hur mycket jag lider av att min mobil är död. Det är så fruktansvärt tyst! Jag kan inte blå nådd! Jag kan inte nå någon! Jag kommer avlida, rent mentalt. Jag kommer bryta ihop i fosterställning på golvet, skrika lite för att bryta tystnaden, och sedan så kommer jag att dö inombords. Materialist, ja visst.

Nu har jag gått igenom bilderna från igår säkert hundra gånger, och jag inser att de flesta av dem är ganska tråkiga. Men trots det så har jag lyckats välja ut dem som jag ska använda i redovisningen idag klockan 15. Det känns lite nervös, eftersom det sedan kommer vara en känd fotograf som ska kolla på våra bilder och sedan välja ut tre stycken som ska få printas och sättas upp på skolan. Jag vet inte om jag orkar mer press...

Jag ska vara på skolan klockan ett, har jag bestämt, så nu ska jag lägga mig sängen och läsa, äta choklad och filosofera över hur det kunde bli såhär. Det kommer bli en lång, väldigt lång, dag.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar