tisdag 29 september 2009

En missad önskekonsert

Ännu en skoldag är över, och jag är ganska glad för det. Dagen bjöd inte på några större sensationer, förutom ett utflippat skrattanfall från Peder, annars var det mesta precis som vanligt. Efter skolan gick jag till banken och förde över pengar till mamma, och därefter blev det en kort tur på stan tillsammans med Lukas. Inget inhandlat dock, dels för att jag inte hittade något och dels för att inte göra Lukas ännu mer uttråkad än han redan var.

Nu sitter jag hemma och deppar över att biljetterna till Regina Spektor i Malmö är slut. Alternativet är då Stockholm, men då min kära syster inte är så pepp så får jag nog avstå, tyvärr. Jag hade verkligen velat se henne! Men det får bli Paramore i Köpenhamn i stället. På tal om konserter så undrar jag om Måns kanske borde ta tag i det här med Placebo snart? Jag vet nu av egen erfarenhet att det inte är särskilt smart att vänta för länge...

Jag borde skriva klart mediakommunikationuppgiften. Jag ska göra det nu, å har jag det avklarat. Men först en ostbulle och sedan en cigarett!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar