söndag 6 september 2009

Grön plupp!

Igår blev det inte mycket till uppdatering här inte, och jag hoppas att ni alla kan förlåta mig för det. Jag kom hem från lanet vid halv sex, och jag däckade direkt i soffan. Så det fanns varken ork eller tid för den här stackars bloggen, tyvärr.

Idag var det jobb som gällde, och det var inga problem. Jag fick stå i köket under Agnetas skift, vilket kändes som en skön omväxling från all service. När Jenny sedan tog över på kvällen så blev det tvåan för min del, och det var verifiering som gällde. För er som inte förstår så är det lite som ett prov, fast ändå inte. En arbetsledare kollar så att man kan en viss station och kan man det så får man en grön plupp på tavlan, för att sammanfatta det kort. Det var lagom mycket att göra, och jag klarade mig ganska bra på egen hand. När jag sedan slutade klockan åtta drog Jenny med mig ut på en cigarett och berättade hur det hade gått. Hon hade ingenting att klaga på, allt hade gått jättebra och hon var jättenöjd. Det enda hon ville var att jag skulle höras mer, och känner jag mig själv rätt så ska det inte vara något större problem att fixa till det. Så nu har jag en grön plupp i McDrive!

Nu sitter jag och kränger kakor och ska snart se film med min syster. Bra grejer!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar