tisdag 1 september 2009

Sara <3 DT2:an

Enligt ett test på Facebook som löd "Vilken station på McDonald's är du?" så är jag DT2:an, vilket kan stämma ganska bra. På senaste tiden har jag fått stå där allt mer, och på så vis börjat gilla hela grejen med "tvåan". Och det bådar ju dessutom gott för min verifiering på söndag som jag ska göra med Jenny!

"Det bästa du vet är att springa tills benen ramlar av. Du lever efter mottot "Fort men fel", helst skulle du stå vid transportskåpet och kasta burgare till bilen. De andra medarbetarna tycker inte alls om dig eftersom du tycker att alla hamburgarna är dina och du får alltid tränga dig i glasskön. Dock är du mycket stresstålig och kan alltid styra upp en full skärm."

Jag tog mig friheten att rätta ett par stavfel i denna korta förklaring av mig själv som följde med resultatet av testet. De där med att de andra medarbetarna inte tycker om mig är skitsnack, jag är aspopulär på jobb! I alla fall är jag det i min egen värld...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar